aku,lin and shah skrg masuk tuisyen dinamis. aku happy sgt bleh g tuisyen tuh. aku jadi pehe subjek2 hok buat aku down sokmo =B ! the first day aku masuk tuisyen tu, aku nervous sgt coz aku xprnah gi lagi tuisyen tu and besties aku xmari lagi. maso aku tgh daftar sorang2 kat kaunter tu, suddenly lin came out of nowhere and she said, " hai ijah! eh, awok tahu dok, sy napok sore bafana ni supo nge zombie dkat bawah td," and i was like, "what?!seriously?! omjayy!" (mace crush aku la pulok but whtever).. then, as i was writing down some info on the paper, i saw zombie right infront of me. i was so suprised! aku nge lin acted mace ore pyscho. but yeah, zombie remained calm, cool or mostly arrogant! rupenye dio baru nok daftar supo nge aku. aku,lin,shah and zombie duduk satu kelas haritu and we're quite freaking out. tapi mujurlah the next period dio duduk kelas lain pulok. aku skelas nge dio just hari sabtu jah. mujur! but dio sombong gilo. xtegur aku lasung and wak2 xnapok gituh,ugh menyampah gile..
-Q
on one fine day, aku,lin and shah plan nk gi hangout dkat pizza hut. so, kitorg terpaksa gi tuisyen maso pagi. meme aku sero lucky sgt sbb x masuk tuisyen pagi. sbb ramai gile ore maso pagi. penuh nge bafana hok xberapo nok segar. ok, so, maso kitorg on the way nk masuk kelas, shah oyak,"eh! Q ko tuh?!!!" but kitorg xde nk gi doublecheck(haha) sbb kitorg lewat doh nk masuk kelas. lpas habis je kelas, aku nge shah pon teman lin gi bayar yuran dekat kaunter. oh! sgguh xdisangkakn, Q tgh duduk atas krusi dgn saing2 dio dkat kaunter tuh. shah punye la nervous,haha.. maso nok byr yuran tuh, pok cik tu ngenak lin yg mnybbkan geng2 Q suko ko situation tuh (buke suko ko lin,haha)..shah pon jeles, jeles gilo! haha.. but, nothing happens pon. lpas byr yuran tu, kitorg blah dan mnuju ke pizza hut!yumm~
-ASH??
aku harap sgt one day, ash akn gi tuisyen tu jgk.. aku sore jah xdok gu dkat tuisyen. lin ado zombie, shah ado Q, aku? huhuhu..sedihnyo.. but, shah xleh jupo jgk dgn Q , sbb Q tuisyen pagi and kitorg tuisyen ptg.
that's all! buhbye!!








