skip to main |
skip to sidebar
If capital A mari smula dalam hidup aku, aku nok trimo ko dok eh? huuuh.. aku meme xtahu sgt2 nih.. sbnarnyo, aku rindu dioo.. ramai jgk rupenye ore hok tahu pasal aku dgn capital A nih (ex2 islah).. aku wonder sgt2 macam mana la sep2 ni bleh tahu..aku bukenyo kecek byk sgt pon nge dio dale fb..haihh~.. ramai jgk ore hok oyak kitore sesuai.. entah sesuai dekat mano la hoh.. maybe kitorg same chubby kot!haha.. and diore oyak gitu lepah cerita aku nge capital A tamat, which makes me feel quite regretful,huhu :'(
bila teringat balik saat2 'dasyat' tu, meme aku raso aku tersangat-sangatlah teruk maso tuh... sekso sgt jiwo time tuh.. ohhh~ no more flashback! scary youu!*gedik gilo!
OKTHATSALL,BUHBYE!! :))))))
Thank you for reading this entry. Don't be annoyed ok! =)
allright, hati aku loni meme kosong giler2.. no boyfie and worst, no crush! kalau dulu gak tehe lagi klu xdok gewe pon sbb ado crush.. nih, crush pon xdok.. merana2,huhu :( .. aku meme tawar hati doh nge Ash, xtahu la bakpo.. maybe sbb dio ado gewe doh =,=.. so, nok oyaknyo loni : AKU SINGLE SE-SINGLE SINGLE NYE.. and IT AINT FUN.. at least ado crush kae? huhu.. btw, aku sero sedih sgt sbb maso aku tunjuk gmbar capital A ko mummy aku, mummy aku tanyo, gewe ko? and aku just diamm,, xtahu nok oyak gano.. and finally aku oyak, ho, gewe, eventhough aku xdok gapo2 doh nge dio.. aku sero stupid sgt sbb gi tunjuk gmbar capital A lepas kitore pisoh.. IMYALY!! :(
Thank you for reading this entry. Don't be annoyed ok! =)
banyok bendo hok aku keno face minggu nih.. meme DASYAT sgguh laa.. T.T
salah satunya adalah : male td, ado ore oyak ko aku, bahawasanya AM ADO GIRLFRIEND doh.. FRUST NUNGGENG AKU!! uwaaaaa :'(
aku ado HUGEE CRUSH sgt ko dio tuh. tp tgk2 ado gewe doh. aku LONELY gileerrr loni..huhuhu sedih2.. hati aku tok habih2 kecewa.,mummyyyyy sedihhh gilerrr huhuhu.. bakpo laa dio tok oyak dio ado gewe doh,kae sene klu gituh..klu muko hensem gituh tahu2 la ramai ore nok and terus terang je la klu ado gewe doh.. nyusoh ko aku jah ado crush ko mu lamo2.. *sedak ngepek,HAHAHA.. tapi kae, ape salahnye klu aku tggu dio clash, tok pun aku gi goda je si AM tuh , HAHAHA *de frust gak gini la..jadi EVIL..haha
kesan drpd semo hok berlaku mggu nih: PIMPLES!!! byk la pimples baru kat muko nih, sakit tau, adoiiiiii =,=
Thank you for reading this entry. Don't be annoyed ok! =)
ok, terasa diri teramat bangang sebab ptg tadi mace tok sero gapo2 doh but male nih brona pulok aku.. GERAM GERAM GERAM.. aku rindu sangat sangat sangat sangat suara Capital A nih.. bose doh aku duk kelih phone tuh, duk tggu bilo la dio nok call..tapi tok call2 pah sudoh.. i know you got someone else now, but at least explain to me what i had done to you... Anda tersangatlah KEJAM, Capital A !!
Thank you for reading this entry. Don't be annoyed ok! =)
thanks for making me cry like crazy. and thanks sbb buat aku mikir ko mu every second,minute,hour and every single day since that day :'(
Thank you for reading this entry. Don't be annoyed ok! =)
Hanya Allah je la yang tahu betapa hancur berkecainye hati aku.. After a week, baru aku raso ok ckit nok update pasal aku nge Capital A nih. We're over. Tok se cito la how it ended. Perit! Sampai hari ni pon aku masih tertunggu-tunggu explanation dari dio but,....... nothing! Ya Allah,sedihnyo akuu.. Aku spent this week just jerik jah.. Aaaaaaaaaaaaaaaaaa! Sebokkkk.. Aku rinduu A***** A**** !! :'( aku rindu nok dgr dio nyanyi lagu nih: Aerosmith - I Dont Wanna Miss A Thing :'( tak sampai satu bulan pon lagi aku dengan dio tau! huhuhu
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :'(
p/s: I may look okay in the outside but in the inside I am not
Thank you for reading this entry. Don't be annoyed ok! =)
Capital A aku accident! huhuhu.. sedih! siye dioo!! :'( baru pagi tadi aku kejut dio bangun sbb dio kato nok gi konvoi kat tok bali but lpas aku balik tuisyen, dio call aku. dio oyak dio accident! huhuhu.. mujur x serius mano injury dio. alhamdulillah~ .. haihhh, patut la aku duk raso x sedak hati pasal dio all day, hurrmm, meme there's something wrong.. syafakallah yonggg~ IMY! :(((
Thank you for reading this entry. Don't be annoyed ok! =)
Sayang sayaaaaaaaang sayang. no one makes me feel the way that you do ;)
truthfully, aku ni jenis hok x suka call dulu ore laki. Bagi aku, diore hok patut call ore puwe dulu,mwahaha... But, this time, it's different. Capital A is the first guy hok berjaya buat aku call dlu, ngeh3.. and dio jgk la hok pernah kecek fon paling lamo dgn aku which is about 2 hours,hihi :))) aku rinduuu sgt soro dio maso aku buat wake up call ko dio. Soro baru bangun tido,cuteeee!! hihihi and dio suko sgt call aku time aku tgh tido.. katenye malam masih mudee =,=" tp dio lah batman aku :)) dio sokmo nyanyi ko aku, ngeh3.. the sweetest song we shared together is from yuna, terukir di bintang..
A: sayangku jangan kau persoalkan siapa dihatiku
F: terukir di bintang tak mungkin hilang cinta ku padamu
ILYSFDM CAPITAL A :))))
Thank you for reading this entry. Don't be annoyed ok! =)