skip to main |
skip to sidebar
IS IT A DREAM OR REALITY?
Assalamualaikum. It's HOLIDAYYY!!! weeeee~ happy gilak! :))) Aku pelik la, time cuti ginih la aku jadi tido awal sokmo tiap2 male. tok tahu bakpo. maybe aktiviti aku banyok do'oh maso petang tuh, jadi aku letih sangat and terus tido haha. ok, male tadi,seperti biase, jam 11 tuh meme aku tengoh nyenyok molek doh tido and tibo2 ado ore call phone aku. aku pon check la phone dengan mato kuyu aku tuh and tengok2 capital A call aku. Terkejut beruk comel aku! Is it a dream or reality? Pening aku meta. Apa kes dio tibo2 nok call aku smale? Nok tahu aku jawab ko dok? Ofcourse aku tok jawab! Siap hang up lagi. Huh! Gilo apo dio call aku smale? Aku sero dio silap call jah. Sebab dio sokmo gituh. Silap call aku sokmo, -.-' . Hurmm, aku ingat ko story aku nge dio habih doh, tengok2 ado lagi. Haihh pening aku. Sampai bilo ehh agok2 crito aku dengan dio nih. huuuuh letih doh aku denge dio. Aku sero dio main-main jah nge aku. Kalu dio call aku pulok or text aku pasal explanation ke-2 dio, aku nok trimo dio pulok ko dok ehh? aku rajin doh mikir pasal nih sebab dio tuh banyok la masaloh hidup dio. Sama ada aku nok reject dio on the spot(pade muko mung mwahaha) or aku wak main etep nge dio. I smell REVENGE mwahahaha. Ingat aku baik sangat ko? Oh pleaselahh! I'll act like a bitch. You just wait and see okay?
Moral of the story this time is :
don't call me while i'm sleeping. Kalu aku tok jawab tuh mujur, tapi kalu aku jawab, pade muko sep mung lah dengar aku bobok/ngiga hahahaha
Thank you for reading this entry. Don't be annoyed ok! =)
No comments:
Post a Comment